SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Best pekena roti sardin

Ngidam, ngidam, ngidam....
baru semlam start senam....
nk jaga kesihatan kononnye...
tp, pagi tadi dah teringin nk mkan roti sardin...
mcm manalah aku nk trunkan berat badan ni...
sentiasa bertambah mengecil...
sekarang ni kite kena ckp terbalik....
kalau ckp semakin membesar...
truz membesar ngan jayanye...
kan ckp tu satu doa...
fhm2 jelah kalau aku ckp semakin mengecil....



minum nescafe kongsi ber2 yer....
kalau aku minum ngan kawan2 aku leh hbs lah...
tp kalau ngan myhub aku suka kongsi....



cak...


tgh tgk malaysia hari ini...


semua gambar ni dari hasilan google...

aku bila tgk mknn sampai lupa nak snap....
kenyang giler bila dapat menghabiskan roti sardin...
tp tetap tghari rasa lapar....ajak myhub ke jalan pisng...
makan gorng pisanglak....myhub makan nasi ambang....
pagi td pun myhub makan roti kosong 2....
wah mmg banyak myhub makan....
siap hbskan pisang goreng dan kuih aku.....






No comments: