SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

SaTu TeMPaT KeJe

Salam...

Hari ni keje macam biasalah...cuma dalam kul 3.40ptg bos panggil untuk meeting...wah aku dah cuak takut balik lambat...he3...susah kan orang mcm aku yang x pandai bawak kete terpaksa bergantung kat myhub...kalau pandai lak tentu kena beli kete lain lak...banyak lah duit ko erin...he3...tu lah nak buat camna.....nasib baiklah myhub x kisah...eh lupa lak aku nak bgtau...aku dan myhub satu tmpat keje dgn erti kata satu bangunan...lain2 syarikat...dan tetap ada nama Yayasan Pelajaran Johor (YPJ), aku Kumpulan Pendidikan YPJ, myhub YPJ Holdings...see smua ckp senang aku...x yah bawak kete...dah satu tempat keje buat apa aku nak bawak  ketekan...he3...agaknye kalau aku pandai bawak kete dah sah2 lah aku balik lambatje nanti....eh yerke...ntahlah...bergantung pada kejelah...



meeting pun sempat aku snap gambar...
masa ni dah habs sesi perbincangan....



antie siap sediakan air lagi...tp masa meeting, pert aku siap berbunyi...alamak...aniz yang duk sebelah aku blh dengar...siap hj. bos suh makan...lps tu cakap, aku asyik makan je...mcm mana badan x mengembang...hello...ni dah kira susut sikit...lps ni aku dah kena jaga BLKR 60% 40% tugas PA.....kurus mcam ni...hhuhu...



No comments: