SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Jemputan di Batu Pahat


Biasalah hujung tahun dan cuti sekolah ni...mesti ramai buat keje kawin...lembu-lembu, kambing2 dan kerbau2 akan menjdi korban...dan akan mengenyangkan pert aku sebntar lagi...he3...



untuk Ahad ni 28/11, jemputan umah kakak ipar aku kat Batu Pahat...Majlis ni bukanlah majlis kawin...anaknye baru je nak naik tingkatan 1... lebih kepada majlis kesyukuran anak sulung nye Khatan (tp dah khatan taun lps) khatam Al-Quran dan yang berita baru terima kak ngah aku dapat tukar sekolah yang lbh dekat...5 minit je....kalau dulu sekolah kat bandar...kena bertolak pepagi buta... naik sekolah ni blh gi sesama ngan anak, sbb anaknye pun dapat sekolah yang sama.... anak buah aku ni UPSR dapat 4A1B...tahniah untuk mamat...


 masa sampai, majlis khatam Al-Quran dah selesai...
x dapat nak snap gmbar....snap tmpat khatamjelah....
mamat pun dah tukar baju...



 nilah masa yang dinantikan...aku simpan perut kosang x sarapan...he3...ni lauk myhubby...bnyk giler kan...lauk sedap...ada kambing, ada lembu, acar dan ayam goreng....


lepas kenyang makan nasi, maan bubur lak....terbaik...mmg konyang gilorrr...



Bersama abg ipar dan kakak...diorang tumpang kete aku masa nak ke sini..



 layan anak2 buah main game...ketuanye yang kepala botak tu...
pak ucuk....


bungkus kepek untk aku bwk balik...
he3...tq angah...tp gambar angah pun x de, sbb sibuk sngt.....






3 comments:

Yatie said...

Salam Erienz,
Dtng suka dngr lagu Maher Zain ni...pastu tngk bnyk love2 ni...mcm tngh bercintan citun jek rasanya...ceria2 selalu....

eT said...

ujung taun...ready jek la ngan wedding bebanyak..huhu

Hello!

Find your dream job here!

Experience FREEDOM!

erienz said...

Kak Yatie:10q singgah sini..blog yg meriah ngan love2...he3...
love akak...


Et: 10Q gak singgah sini..dah cuti sekolah ni mmg bnyak jemputan kawin...