SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Hari ni mantai....

sapa sini orang n9...angkat tangan....
he3..ramai tu orang n9....
tau x apa masuk mantai????...
aku pun x tau..tp yang aku tau sehari sebelum raya...
ataupun puasadipanggil mantai...
masa tu semua orang sibuk membeli barang dapur untuk masak...
bila aku duk jb, ckp hari ni mantai....
semua x tau....huhuhu...ni rasa nk balik n9ni...


esk dah nak raya haji....
macam mana ngan persiapan?
semua dah siap?
aku kalau baju dah siap...baju raya lps lah pkai..
tapi bab makan...hmmm....x masak kot...
aku raya kat umah family mentua...


koorang mesti dah cuti kan...
aku x leh cuti...sbb ada keje kena bereskan...
tu yang masih kat opis....
lagipun kat opis ni ramai yang x cuti...
sbb raya haji ni cuti sehari jekan...
tgh2 hari lah tu....lps tu tgh2 bulan lak...
tu yang x syok...
kalau awal bulan..mmg aku dah cuti awal dah ni...


apa2 pun aku nak ucapkan Selamat HAri Raya Aidiladha...
yang mana di Mekah..moga dapat haji yang mabrur....amin...


2 comments:

eMMe said...

Salam aidiladha erinz~
me pun tak cuti lagi ari ni
nak je cuti, tapi cuti byk luak, so, kene jimat2 cuti laaa...
balik keje terus balik Perak, my famili home, jumaat balik N9, my hubby famili kat Gemas~

semoga raya kali ni lebih bermakna~
take care...

erienz said...

tima kasih me singgah blog erin...
samalah kite...ni pun kena jimat cuti gak..kalau blh smpai bulan 3 taun dpn nak simpan cuti...walaupun kadang2 burnje cuti tu...

selamat bercuti....dan erin doakankan selamat pegi dan selamat pulang...hati2 dijalan raya ok...

selamat hari raya aidiladha....