SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

xtiviti HaRi SeLaSa

xtiviti waktu keje macam biasalah...
aku kena bereskan presention yg x siap2 lagi tu...
lps tu bos dan semua pentadbiran pegi reheasel
utuk majlis Pelancaran Jurnal..
aku x terlibatlah, walaupun beberapa orang ajak gi...




sampai je..truz aku dan kak hasnah ke bilik meeting...
sbb malam isnin kak hasnah call cakap, ceo nk tgk...
dan bos kak hasnah el, dan kak hasnah kena edit kertas keje...
...so mintak orang yg pakar komputer utuk mengedit...


x sempat jugak, sbb kak hasnah dan napi ada reheasel kat Persada..
tinggallah aku...tp aku x lh nk duk sorang dalam bilik meeting..
aku pnya prention yg nk edit dah x de...
cuma tunggu kertas keje tu ok...dan bos bt powr point...
barulah aku leh edit...apa lagi gi mengular...ha3...
x koser nk duk kat bilik meting sensorang...takut oi...
mcm2 dah orang citer...








gi tingkat 4, kak ina ajak gi angsana sbb nak cari 
kertas utuk buat kad jemputan...yahooo...



gi badan cemerlang 



kembur jangan x kembur kak..




nilah yang kak ina berkenan, x nmpklah coraknye....
kat tepi ada corak rerama...cantik...
minggu depan majlis Konvokesyen tadika...
x sbr tgk kanak2 comei....






p/s: sampai jam 5 ptg bos x naik lagi...
msti majlis tu lom hbs lagi...


No comments: