SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Persiapan Majlis Konvokesyen Tadika

Assalammualaikum...
dah lama aku tinggalkan bersawang kat blog aku ni...he3...
pagi subuh aku dah bangun, nk basuh baju....
tp basuh baju keje myhub je, yang lain tunggu aku balik 
dari majlis konvokesyen...


semalam (Jumaat) aku dan kak ina gi Kompleks Islam Johor
meninjau persiapan yang telah diagihkan kepada cikgu2 tadika...
gambar aku akan letakkan entry lain...
x sempat rasanye....jap lagi aku nak mandi...
menyiapkan diri....nak ke kompleks islam...
tugas aku kat sana nanti...
tolong cikgu2 sambut VIP....
aku sbgai juri persembahan...
dan paling best juri PESONA ANGGUN untuk cikgu2
yang aku nmpak ciri2 kepimpinan, berkeyakinan, bpenampilan...
wah bajek macam aku layak je jadik juri....
tp x pe mmg ada yang pakar dalam menilai ni...
aku cuma membantu apa yang patut je....




ok aku nak gi bersiap....jam menunjukkan kul 6.00pg...
kan x sempat sampai sana sperti yang dijanjikan....







No comments: