SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Wah! mmg best...walaupun sedikit boring....



Salam hari Sabtu...
hari ni seperti yang dijanjikan myhub utuk belanja tgk wayang...
ha3...sejak kawin ni rasa mmg jarang lak tgk wayang,
kalau dulu, masa bercinta...x de tmpat lain...
mst nak tgk wayang...walaupun citer ntah apa2...
skrang ni sentiasa menghargai masa dan duit...ha3....



lokasi tempat yang kami gi Pelangi Leasure Mall....
knp gi sini....sbb laki aku x suka gi tebrau, sbb tiap2 petang dia akan ke sana...
menci betul...dah lama tul aku x ke Jusco Tebrau tau...



sampai kat sana dalam 11.30pg...nasib baiklah x ramai orng...
cptlah beli tiket....check in kul 12.10...
tgk bnyk masa lagi...trus ajak myhub makan...
kalau x blh pensen aku kat dalam tu kl x makan...
trus ambik nasi putih...makan tghari truslah...
dah lah x sarapan...makan bubur pulut hitamje...


pasal bubur pulut hitam ni...
first time tau aku masak...
jadik...terasa bangga kat myhub...
dah banyak bulan myhub nk makan bubur pulut hitam ni,
tp tulah kemalasan aku yg melampau...
bru hari ni aku masak....
tu pun aku x tau nak sarapan apa...
myhub punya komen...bubur aku kurang manis...
aku rasa mcm dah okje...disebab permintaan myhub..
aku tuang dua sudu teh gula...ambik ko...
jangan kencing manis sudah....




Harry Potter & The Deadly Hallows, Part 1


Nilah citer yg kami nantikan...Harry Potter & The Deadly Hallows, Part 1....
mmg bestlah...walaupun sedikit bosan...sbb x banyak pertarungan...tp still ok citer sama ngan buku...kl ikut buku... mau 1 hari ko tgk wayang....ni pun durasi 2 jam 20 minit....aku dah panas punggung....sbb lama sangat duduk dlm ni... before ni Harry Potter & The Half Blood Prince tahun 2009 ditayangkan....x berapa menepati ciri kerana citernyer banyak tergantung, tiada kepuasan.... kalau x baca buku dulu mmg x faham seperti akulah... myhub dah baca semua buku Harry Potter... aku baruje baca yang no.4 Harry Potter & Harry Potter The Goblet of The Fire... tu pun nk habis satu bab tiap2 malam cukup susah...








No comments: