SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

SaNgAt BeRKeNaN

aku dah jatuh cinta 3 barang ni...
dapat x aku beli gaji bulan ni...huhuhu...
camna nak simpan duit ni...adoi hai...
menyampahlah, nafsu mcm ni....




dalam fikiran nk cari baju utk family day Hubby lagi
lps tu family day KP x taulah jadi ke x...
kalau jadik kena cari baju lagi...
lps tu nak gi intervw lagi...
waduh smua nk guna duit bulan 12 ni....




bila tgk semua nye sale...
sampai 70% mana x giler tgk...
huhuhu...aku nangis jelah....
td lalu kedai kasut...tgk gitu2 je...
kan takut berkenan...susah....




 kalau x salah beg dan jam ni kat kedai Sovena...
cantikkan...berkenan...dulu aku beli warna purple...
pakai setahun gak....lps tu dah terkopek2....
last pkai balik beg hantarn dulu....


 jam pun cantik....warba purple lagi...
kalau blh nak cari merah...
kalau x putih lah....tp tunggu gaji...
sbb semua jam aku dah nazak...
tulah nk beli yng mahal x mampu...
'ada pun aku rosakkan..
baik beli yang murah...x ralat rosak...



red kaler ok...
mmg cantik...baju ni kat Jusco.....
waduh...berkenan sesangt....agak2 aku dapat x....
tunggu duit jatuh dari langitlah....




No comments: