SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

BaLiK KaMpUnG

Biasalah hujung bulan atau awal bulan, aku dan myhub akan balik ke kampung. Kali ni adk aku Nadia pun balik sekali, coz cuti seminggu...bertolak dari umah kul 9.15pg..setelkan bil2, lepas tu gi sarapan....makan dekat umah ku je...first time makan kat kedai tu....mintak roti canai...lama menunggu maybe ramai orng...sedap jugak...tp lupa nak snap gambar....



macam biasalah kan....





kali ni aku paparkn....gambar pemandangan nak masuk kampung aku...
he3...



ke Gemas ye




dah nak masuk Jelai....




jalan masuk je ada kedai makan....tp kalau belah kiri...kubur....




terus lagi...senang je nak gi umah aku ni....tp kalau ada nak gi umah aku..bagi taulah...
boleh tunjukkan jalan...







sampai dah.....







nilah umah family saya...saya akan balik sini tiap2 bulan....
InsyaAllah....










No comments: