SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

DoMiNo's PiZZa

Semalam myhub x keje....
so aku ajak myhub gi carrefour...
beli barang dapur sikit....
sebelum tu aku ke smart beli tudung.....
nak pakai utk esk...

carrefour .....gambar bnyk x snap...
aku ni ada penyakit lupa sikit.....
kena makan kismis ni....

lepas carrefour x tau nak makan apa...
myhub cadang mkn domino's....
aku ikutje.....suka nak tmbahkan berat badankan....he3

domino's kat Austin


aku ngan myhub je.....




tgk sekeliling.....tgk apa yang ditampal
kat dinding...



muka aku yg mcm pecah umah....
asal ntah jerawat naik 3 4 biji....
tensyen....
sebenarnye aku lupa....
lepas makan je baru teringt....
x snap gambar langsung....
kot aku lapar sngt.....
ni mak mentua lalu belkng pun x perasan...






No comments: