SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Sarapan kat Hutan Bandar

Hari ni aku teman myhub gi opis....
ada keje yang nak dibuat...
aku ikutje...dari duk umah...dapat gi jalan2....
seawal jam 7.30pg aku dah bergerak ke Hutan Bandar....
teringin nak makan Soto.....
mintak2 x ramai org lah kat sana...
kalau hari sekolah penuh beb...berebut2 tempat nanti...
myhub keluarkan kete...ko nmpk x...
depan umah aku ada padang....
rasanye dah lama aku x jejak ke padang depan ni...
maklumlah aku ni aktif bersenam di dalam umah je...he3
ke lain lak ko org pikir nanti....aku ni bila dah masuk umah
mmg malasnye nak keluar umah....
lagi seronok duk dalam dari luar umah...
muka macam ngantuk je....
aku taip enry ni aku dah mula rasa ngantuk.....
sampai hutan bandar kul 8.00...
jalan x jem pun...kete x banyak...
mmglah kan...pagi lagi....tu cepat sampai ke
destinasi yang dituju....x sabar nak makan....



teh O utuk me....teh tarik untuk syg....


ni lah soto nasi...mmg sedap....
ramuannye mmg banyak....
aku letak paru goreng....nak letak bergedil pun blh...
harga RM4.50...berbaloilahkan...bnyk isinye....




myhub pilih lontong goreng....pun sedap...
myhub letak rendang daging....sedap jugak...
licin...mak mentua lalu belakang pun x perasan...he3





aku ni bila makan berkuah mmg lambtlah jadiknye...
so...ada sebuah family...tau2jekanlah....
makan kat Hutan Bandar mmg ramai org...
tempat pun x delah....tinggallah meje sebelah aku kosong,
ada 4 buah kerusi je....
dia suh anak2 dia duduk....x ckup tmpat lagi...
lepas tu si isteri pulak tanya
kat aku blh duduk x kerusi sebalah aku...aku jawab lah blh...
rupanye2 ramai lagi kat belakang aku...
sedara mara dia...
tunggu aku siap makan...
aku ni kalau org dah tunggu
x delah nikmat utk habiskan...
air pun aku x habskan...
potong stim aku nak makan...
x dapat nak hbskan soto ayam tu...sobsobsob






No comments: