SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Xtiviti hari ahad....jangan buat macam aku ye





Pagi yang gelap...kini sudah terang...
aku adikmu dan ko juga abang...
ntah betu ntah x liriknye...
ha3...sambil menyanyi lagu kumpulan hujan....
pagi Ahad yang indah hri tu....seperti biasalah
mmg aku dan myhub malas nak keluar umah....
duk umah membesarkan badanje...
ada satu xtiviti je yang aku dan myhub buat...
jgn ikut mcm aku ye kawan2...
aku & myhub basuh dapur....
nak mask pun apinye dah x sepenh


tgk.....dah berapa lama ko x basuh rin....
seingt2 aku sejak aku kawin ni baru kali ke-2
aku basuh.....kalau bukak dapur ni semualah...
kalau setakat basuh tungku tu selalu aku buat....


myhub tolong bukakkan....
kalau suh aku mana reti nak bukak2 ni...
boleh je...alasan...saje nak suh myhub buat gak...

berapa lama x basuh....dah berkarat ngan minyak....



aku berusaha gigih menyental....
faham masuk menyental? pikir2lah...
nak explain x pandai...


ni kacangje basuh




skru2 yang ada....




punya berminyak2.....tangan aku jadik licin



rendam ngan sabun dan clorox
untuk pengetahuan koorg
-
-
-
-
-
-
-
-
-
sampai skrng aku x pasang lagi dapur tu...
ada part2 yang ada kotoran degil...
kena rendam lu ngan sabun....biar tertanggal....



No comments: