SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Big Apple






Selalunye bila dah sarapan pagi,

nak2 makanan berat seperti mee ke....nasi lemakke...

mst tghari x makan...

aku ajak myhub ke jusco....saje window shoping...
Pusing2 kat jusco Bukit Indah....

rasa teringin pulak nak mkan big apple....





mula-mula ingtkan nk bawak balik...

rasa laparlak....

last2 mkn kat situ jelah...

makanan yang menggemukkan aku

dan myhub....

sekalije....lepas ni x mkn lg....

yelah tu erin....




makan kat situ....kenalah beli air

vanillah latte....dapat free lagi.....tp donut yg biasalah....

semua RM21



jemput makan....




laparke syg....


myhub suapkan aku....aku mkn yang tepi je...

tgh yang bnyk krim tu...myhub yg hbskan...

aku x minat sngt....loye tekak aku...



tinggal 3 je....bnyk kiteorg makan

petang x yah makan....

lebih ni myhub blh mkn mlam nnti

aku jalan2....nmpak budak ni....tgh beli roti


aku x reti nak bulatkan...
maklumlah x de adopt kat laptop aku ni....
sebrnye x pandai nak buat....he3..
patutlah...akak ajak keluar x nak...ngan abg rupanye....
he3 jgn marah aien...kang kene jual...





No comments: