SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

MaMa ChOp PaPa GriLL


Lepas solat isyak je terus aku mengadap lappy aku...

nak postkan gambar2 sepanjang jumaat ni....

malam myhub x keje....aku ajak myhub ke Mama Chop Papa Grill...

teringin nak makan chicken chop...

aku dan myhub...sabar menunggu oder sampai

muka yang agak layu...aku blh tertido td....
pening kepala...





oder float jumbo....kongsilah....




jemput minum...sedap...






chicken Chop Maryland sampai dulu....




myhub dah dapat....aku punya x dapat lagi...
ngecek kat myhub...aku makan pisang maryland....he3



cc black peper....




licin....lapar nampak.....



lepas makan trus balik umah....x koser nak jalan2...
puas dah dulu masa bercinta jalan2....
sampai x tau nak gi mana..
skrg ni bila dah kawin lagi seronk duk umah....
betul x? bagi yang marriedlah....









1 comment:

Pendekar Laut said...

huhuhu.....tak married seronok gak dok umah negok katun.....huhuhu...