SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

SaRaPaN PaGi ngan budak MC

hari ni myhub x keje...MC...sebab sakit kaki....
dah lama kena....dekat 2 minggu...
Dr. cakp, selalunye org2 tua kena...dan x mustahil
orng muda pun akan kena jugak....teka2lah sakit apa....
he3...aku gelakkan myhub....nmpak sngt laki aku dah tua...
aku suh minum susu x nak....kan dah sakit....
memandangkan bos aku x de kat opis...
ada urusan kat luar....
aku ajak myhub gi sarapan....
teringin nak makan roti canai...dah lama oi....
jadik ngidam aku nak makan roti canai kat dahlia....


roti kosong 2 banjir....
huhuhu...kalau berdiet mkn sekeping je tau...
jgn ikut mcm aku....


kuah nye sangt sedap...nama kedai ni...
Restoran Dahlia kat Bandar Baru Uda...



teh O dan teh tarik...
myhub gembira kekenyangan...
lepas ni balik umah tido ye sayang....

aku minum teh O....
sampai skrg pert aku angin...
aku nak minum air apa lagi ye....







No comments: