SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Sian anak aku...

kesian anak ikan aku ni....ORANGE & RED
sejak k.zai bagi aku pada hari minggu lps hari Rabu...
sampai sekarang aku x bagi lg makanan ikan...
asyik terlupa je nak beli...mesti lapar....
tp masa myhub bawak balik umah....myhub bagi roti sikit...
trus keroh air dalam balang ni....
aku cuci cpt2...kan tercekik....mati lak...
duk depan lappy red aku ni....
red & orange asyik bergaduh je....
x reti duk diam...
sekali aku snap gambar guna kamera....
x bergerak2...terkejutz agaknye...
aku punya gelak masa tu...tau takut....
jahat aku ni....
lepas tu aku yang gabra...
matike red & orange ni...statikje....
mainkan aku lak...siap aku angkat goyang2kan...
nasib baik hidup...esk aku carikan ko makanan ye...
raya cina ni kedai semua tutp...




No comments: