SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

HePi BeLaTeD BeSday to Me & AieN

wah...cantiknye....terkejut aku...
aku gi keje pagi ni...
sampai2je ada 2 bekas akuarium...
yeke panggil akuarium...x kisahlah
siap ada surat cinta lagi
rupa2nye k.zai yang bagi aku ikan cantik ni
sempena besday aku dan ain....
semalam aku x dtg opis...
ikan yang dalam bekas hijau tu mati seekor...
tinggal sekor je...esk k.zai janji nak bawak lagi sekor...
x pelah...rin dah basuh bekas tu dan bagi kat aien....
siap letak air sukida lagi...sbb kite punya air ni bnyk klorin
nanti ikan cepat mati...
tq so much kak.....
walau pun besday aku dah sebulan berlalu...
he3...tp x pe...sngt2 dihargai.....

k.zai siap bagi surat lagi....



aien siap posing ngan hadiah besday....

ni aku punya....dh suh myhub bawak balik....
letak kat meja komputer...
myhub mmg suka....cuba bg hamster...
mst dia geli yang amat sngt....








No comments: