SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Tensyen....



aku tensyen tul tgk hp aku ni....
sapa yg ada hp mcm ni bgtau apa msalahnye
kisahnye...aku nak masukkan lagu hp aku ke dalam laptop
adik aku....punya bnyk virus...automatiknye truslah scan
aku pun main tekan deletejelah...
lepas tu...bila aku nak postkan gambar...
tgk2 kosongje...alamak apahal ni.....
kenapalh sim cardnye x leh baca....
bila ambik gambar, memorinye x leh baca,
kosong je...bila masuk hp...mmg gambar tu ada kat memori...
tensyen woi..


balik umah kena cari manual punya ni camna nak buat...

nasib baiklah kotaknye kat luar...

kalau x.... jadik keje nak memunggah kotak2 dalam stor....

kabel yang ada...pun x leh baca....

aku suh myhub tgk...godek2...

rupanye memori tu dah terbahagi dua

alhamdulilah...nasib baik leh bukak lagi

boleh lah aku postkan gambar...

No comments: