SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

gelagat sepupu2ku

Balik kampung bila dah berkumpul...
tgk sepupu2 semua dah besar2....
aku adalah cucu yang sulung tau...
bila dah ada budak2 kecik ni suka aku nak menyakat....
ni adalah anak saudaraku kiranye
cicit atok aku yg pertama.....
HAZIQ...umur 2 tahun...
geram aku tgk matanye...lentik dan telinga macam Nabil....
mula-mula takut...cepat2 lari kat maknye...
mengamuk sbb aku kacau...
geram aku tgk...
malu-malu nak bergambar
dah lama2 haziq dah x takut ngan maklong
ni ABOY...3 tahun...sepupuku yang paling kecik...
kecik je...abang2 dan kakaknye tinggi...
ni ketot je...ada lesung pipit lagi...suka bergambar...



kat mana saje aku suh bergambar...
x de masalah ikut je aku ckp...


lepas tu x takut orng... myhub dukung pun x marah...







1 comment:

mohad said...

foto yang menarik...