SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

lambat lak bakal pak saudaraku....



Gong Xi Fa Chai....
sempena tahun baru cina ni.....
koorg taulah kan....jalan semuannye jem...
rombongan org yang datg risik pun lambat.....

sedara mara jiran terdekat dah sampai....
tolong apa yang patut kat dapur....

dah siap borak2....

atok mak dah mula mengantuk....
lambat sangt tunggu bakal menantu....he3...
kalau atok aku baca blog aku mesti aku kena pelangkong....




antara juadah....

yang telah disiapkan oleh jiran tetangga...

ni yg paling aku dan myhub suka...
karipap....makngah yang buat....kuih kuaci pun buat sendiri,,,,
sedap....


aku duk luar jap.....layan myhub....

lagi pun panas....duk luar ni berangin sikit....


myhub dan atok abah berbual kosong sambil tunggu tetamu.....

Dekat kul 4 tetamu x sampai lagi....
aku lak x leh lama....myhub keje petang ni.....
kena balik awal takut jalan jem....raya cina kan....

aku keluar dari Air Tawar 4....x lah jem sangat.....

bila dah keluar dari Kota Tinggi mmg jem gile....

line sebelahlah jem....patutlah lambat sampai.....



dahlah cuaca panas....jem lak....

kalau aku suh patah balik....yeje....

jalan nak kota ni aku dah lali...dah blh trm keadaaan....

selalunye aku balik raya, bermula kat saujana dah jem.....

mintak2 raya tahun ni lebuh raya pasir gudang desaru dah siaplah...

x sanggup harungi jem....


tempat yang biasa bermula jem...taman saujana...

mmg betul lah....mengambil masa sehingga hampir 2 jam

nak sampai umah atok....sian bakal laki mama....





p/s: mintak maaf kat mama...

sbb x dapat raikan majlis mama....

terpaksa balik keje....

2 comments:

huzaini said...

salam... nanpak sedap karipap tu... inti apa tu?

erienz said...

inti kentang...sedap tau..menyesal lak bawak balik umah sikit je...he3