SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Sayang keje...aku buat....

he3....aku nak naik opis aku....kunci dah bagi kat ain...
terpaksalah duduk kat opis syang....temankan syag buat keje...
aku lak buat...taik mata...he3...x lah aku mcm biasalah...
mst bawak novel...baca x baca tolak no.2....
mst koorg tertanya2 knp laki aku rajinnye datang keje...
walaupun cuti...org lain pi holiday...aku dan myhub naik opis...
aku sendiri pun x tau...masa yang ada x sempat nak buat agaknye....
ni kalau ada anugerah pekerja cemerlang...boleh bagi
kat laki aku ni....


meje keje sayang...mak aik penuh fail....
bukan setakat atas je...bawah meja pun ada fail....
busy tul nmpak...


sayang tgh siapkan akaun...
aku lak baca novel....DARI RINDU PUN BERTAMU...
serius beb aku baru baca berapa muka surat...
mata dah mula layu...mulalah aku keluarkan
kamera hp snap benda yang bukan2....


x hilang lagi ngantuk.....
aku mintak myhub nak guna komputer....
nasib baik myhub bagi, walaupun
tuan punya komputer tentu x bagi....
he3....harap2 dia x tau aku guna komputer dia...
dan hasilnye aku dah postkan 2 entry....
trus hilang ngantuk...








No comments: