SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Gi Kenduri Dekat Ngan Umah......



Hari ni seperti biasalah....hari Sabtu adalah hari utuk

berjalan-jalan walaupun duit makin kurang he3....

yg penting jalan kan....hari ni aku dan myhub

dapat jemputan ke Majlis Perkahwinan Kawan myhub....

anak lelaki K.Mas yang sulung,

muda lagi tau....semoga perkawinan berkekalan

shingga akhir hayat....dan sentiasa sabar menempuh

alam rumah tangga....

dekat ngan umah aku je....tp buat kat Show Village....



Sebelum gi jemputan aku ke UTM, Skudai...

myhub ada keje sikit....dapat jumpa kawan lama

yang pernah keje kat KP dulu.....k.atie...
dah x jumpa oi....last bulan 11 tahun lepas....




nilah K. Atie....


Celcom...berbaloi-baloi...




Tunggu jap....coz orangnye tgh meeting lagi...




duduk2 tngan x de keje nak snap je...

pose wajib....

jerawat kat dagu makin membesar....

dah settle kat UTM...terus gerak balik....
nak gi umah org kawin lak...
oklah sampai pun dah dekat 12.30tghari....
mmg masa utk makan.....
perut pun dah lapar....x makan lagi....
kat Show Village Taman Setia Indah...
konsep perkhawinan dalam taman
cantik dekorasi...
x banyak snap....segan...he3...


laluan nak masuk ke khemah



kawn myhub yang lain pun dah sampai.....
k.izan, kak aishah dan mak sam pun ada....
tp diorg dh nak hbs makan....

nasi briani.....ada kambing x ambik pun....
aku dan myhub mmg x reti nak cuba mkn...

dessert....




cenderamata dari tuan umah....


lupa plak nak bagi tau....
nama pengantin ni emey dan jiera....
x tgk pun diorg bersanding....
nak tangkap gambar pelamin,
jauh pulak, dekat umah contoh...
khemah tgh2, sebnrnye mmg aku tgh malas...
masa aku tgh makan, family pengantin pempuan dah sampai
3 buah bas...ramai tu....




close up sikit....cantikkan...

lepas gi kenduri aku ajak myhub ke smart lak....
niat dihati nak cari karipap....
tapi hampa tutup.....ngidam nak makan karipap orang tu buat
SEDAP BANGAT....
aku skrg masih blum ada kerajinan nak buat karipap lagi...
huhuhu....








No comments: