SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Ngantuk oi....


hari ni x taulah kenapa...pagi2 lg aku dah ngantuk yang amat sangt
padahal malam tadi aku dh tido awal...
kot aku terlebih tido....he3....



pagi2 sampai opis...
mata masih boleh bertahan.....ok je....

aku dan aien ...lepas ngaji aien kena gastrik...

nasib baik ada bos yang tolong hantar...

gi farmasi beli ubat kapur...


mengaji


surah alhijr....surah di baca oleh ust. Asri dan
terjemahan oleh En. Shaiful Huzaini...
aku lupa nak snap gambarnye....



al-Quranku...




kusyuk mendengar tazkirah yang disampaikan
oleh ust. Asri jugak...

lepas ngaji makan nasi lemak....
ambik ko... lagi aku bertambah ngantuk ....
aien ajak aku ke Jusco Taman U....
tia
tiap jumaat aku ke Taman U...he3...
aku x beli apa2 pun...just temankan aien je....


lepas solat pun aku masih dalam keadaan yang ngantuk....
apsal erk...



dapat bantal dan lelap sebentar best ni....




boringnye x sabar nak balik....
petang barulah bos bagi aku keje....
jalan-jalan hantar dokumen.....hilang ngantuk aku....
lagi pun dh nak balik...trus segar....x sbar nak jumpa myhub
he3...geli lak koorg baca...







No comments: