SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

BeReHaT dengan KiT KaT....


Hari Jumaat lpes adalah cuti umum sempena Piala AFF Suzuki...so aku nak ucapkan tahniah buat pasukan bola sepak buat skuad harimau melaya, walaupun dah lama, aku ttp nak ucap tahniah gak...sbb kemenangan bola sepak ni...aku dapat lah bersama ngan suami tersayang sepanjang hari....so lps solat Jumaat...aku ajak myhubby ke Jusco Tebrau, 10 minitje kat blkang umah aku...lagi satu dah lama giler myhubby x ajak aku ke Jusco blkang umah, kalau nk gi pun kat ngan opis aku je...x best tul...Tebrau besar, Bukit Indah kecikje...huhuhu....


maklumlah gi jenjalan dah kul 2.00 ptg...pert aku truz berbunyi...
lapar sungguh...masalahnye myhubby kenyang makan jemput2...
aku yg lapar sungguh...ingtkan teringin nk mkan waffer....
sekali kedainye tutup....myhubby ckp dah tukar tempat...
aku ni mmg dah lama x gi jusco Tebrau, jadik x taulah dah bertukar....
myhubby pun ingt2 lupa, adoi hi x leh pakailah....
jumpa watson cari coklat dulu buat alas pert...
so berhenti rehat makan kit kat...



so sepanjang hari, gi Jusco, Angsana, 
 ni jelah yang dapat....hp baru utuk myhubby....
ni pun cari kat SMART....ok lah....




8 comments:

eMMe said...

bak sikit kit kat...
rehat sebentar, kat blog erienz...

NM02 said...

kite pun dpt hp baru sempena anniversary ari tu. suker suker suker.... hehehe

MAMASYAZA said...

e72 ke tu..??

CuTeMiUt78 said...

eemmmm tu hp c3 ke c5 ke..
jusco tebrau.. eemmm duk mana ni dik..

lalink7 said...

kiter selalu pergo jusco tebrau tempat tengok wayang best..hehe

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

singgah kat sini sambil makan kit kat

heheheh

(^^,)

erienz said...

emme: rehat jengah sini tau..

NM02: ni yg jeles dapat hp baru ni...kite x tau dapat apa Jumaat ni...sempena bufday kite...huhuhu...

mamasyaza: ni E71, E72 lg mahal, bezanye kameraje...

cutemiut78: kite duk kat dengan Taman Daya....

lalink7: jarang tgk kat situ, ramai sngt, nak2 hari cuti....

yanie:singgah sll yer....

Citarasa Rinduan said...

erin
sms no hp kita 0177914181
ada hal sikit