SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

HaRi Ni DiNNeR SaTaY WaK RaDoL


Kalau orang Johor mst tau Satay Wak Radol...
selalunya aku beli yang kat Kempas tu...
dah OTW balik dari keje tadi singgah lah...
sbb dah x tau nak makan apa lagi...
selalunya makan kat Taman Daya...
hari2 tempat yang sama bowink gak....
sbb awal lagi dalam kul 5.10pm...
terpaksalah tunggu jap dia bakar bara....
kul 5.33pm baru dapat...


 5 ayam 15 daging...bnyk x....




 lps tu aku campur kuah nye ngan satay sekali...
baru best...jimat pinggan...hehehe...




nasi impit dan timun....nasi x hbs....
satay wajib hbs....




6 comments:

Yan said...

Sedap nya.. Teringin lah pulak..

Sricahaya said...

salam kenal..
mesti sedapkan satay tu, sampai sanggup tunggu tu..hihi

CuTeMiUt78 said...

lama tak mkn satay kat situ

erienz said...

Kak Yan: sedap tau satay kat sini...

erienz said...

sri cahaya: salam kenal, mmg sedap sngt satay kat sini, tunggu pun sangup...ni kalau malam lagi ramai orang mkn kat sini...

erienz said...

cutemuite78: datanglah JB kak...