SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

UnTuk KeNKaWaN je... AWARD from kak Yan




Terima kasih pada kak Yan yang sudi bagi award kat erin, mmg x sangka…apa2pun rin ucapkan terima kasih bebayak kat akk….kak yan pun sll komen kat blog erin.....syang kak yan....


A. Apa yang membuatkan kamu mula blogging?

Sebab suka sangt baca blog orang, suka sangt tgk diorang mengsyer kehidupan diorang…kiranya yang baik kite buat pedoman dan yg buruk kite buatlah sempadan…leps tu kat opis masa tu, kak zai yang mula2 belajr buat blog…aku masa tu lom terbuka hatilah nak buat….sekali tgk dia buat truz rasa nak buat jugaklah….bawak laptop kat opis….bljar satu hari belajar buat blog…sbb bos pun x de…hehehe….


B. Kamu rasa apa perubahan blog kamu dari dulu sampai sekarang?

Kalau dulu aku rasa mcam x de orang pun masuk blog aku, kecuali aku yang berkali2 masuk blog sendiri….hehehe….lps tu beberapa perubahan telah di buat atas bantuan kak zai….truz lah bertambah lah gak orang masuk…..x lah mengharap  beratus2 masuk blog aku…sbb aku pun nak BW pun mana yg mampu, nk buat kat opis komputernye lembap tahap gaban…kat umah jelah…tu pun bila mata aku blh bertahan smpai jam 12 mlm kalau x aku zzzzzzzzzz……


C. Apa yang kamu suka pasal Syafarina Zaini?

Baru je masuk blog ni….


D. Tag sekurang - kurangnya 3 orang bloggers yang setia.

Oh aku tag diorang ni yer….yang lain pun setia gak…

Ambik yer…..


3 comments:

Citarasa Rinduan said...

salam..selamat malam erin
kak ayu dah selesaikan

http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/01/award-dari-blogger-erien.html

Dia.Honey said...

wahhhh dapat hello kitty!

Dilla Ady said...

sori erin lame tak menyinggah ke sini..

dilla nih pun tak brape ramai yg masuk ke belog dilla..kekadang nk gak glamer cam otai2 blogger yg lain tu kan...