SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

NoVeL KeGeMaRaNKu...sudah di pasaran...

aku mmg dah jatuh cinta ngan penulis ni....x taulah kenapa erk...mmg setiap keluaran novel yang keluar, x pernah yang x puas... msti puas hatilah....x mnyesal lah kalau ko orang beli novel penulisan beliau...



Nilah novel terbaru dari Ramlee Awang Murshid...
RAYYAN FANTASI.....sayang oi nak baca....
apalah aku ni....orang lagi x sabar nak baca...
aku pulak syg nak baca, hehehe.....



koleksi novelku dari Ramlee Awang Murshid...tp ada 2 3 buah novel yang hilang...
sbb diorang pinjam x reti nak pulang...huhuhu....
yg paling best novel bersiri Bagaikan Puteri hinggala beberapa siri...
mmg best sangt....koorang belilah yer....
bagi yang minat novel lah.....




lagi satu sbb aku tgh hbskan baca buku yg aku punjam dari kakak ipar aku Along.....
ada lagi 2 buah x baca....lps ni blh baca RAYYAN FANTASI...



yang paling best, ipar duaiku Along, Angah dan Jaja pu
 mmg minat baca novel....
kami kl bertemu msti tukar2 novel...
dan peminat cite Korea gak....bestkan....
adik beradik aku pun x minat baca novel....
aku je...tp suh aku karang novel mmg x retilah...






4 comments:

erin azizan said...

rayyan fantasi..dah bace! best!!

acik mimie said...

wahh ... byknye koleksi novel ..
minat kita samala ...

eMMe said...

best ke? nak pinjam, janji saya pulang kan! hehehe....

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

wah..bnyk nye novel...

yanie pun suker baca novel