SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Murah Rezeki aku oi....

Hari semalam, murah tul rezeki aku, dapat makan free dari sarapan hinggalah makan petang...pagi, mami yang belanja makan nasi lemak...lps tu lunch kak ina lak belanja...petang myhubby belanja MCD....konyang...kan senang je nak tgk badan aku mcm dipam2kan....


 tq kak ina, belanja aku makan, sempena bufday aku....


  ni kak ina punya...nak makan ayam katanye...


 fresh orenge skyjuice utuk kak ina dan 
aku water melon juice....


 aku oder mee goreng, sbb masih kenyang makan nasi lemak...
lupa nak bgtau aku makan kat imano's Angsana....
tempay yg sama smbut bufday aku...
pempuan ni mengidam nk makn ayam...
tu ikutje x kisah mana2....


ni mami, tq mami belanja nasi lemak...
sedap tul sambalnye pedas dan manis....



8 comments:

abah dan mak haqq said...

kak..
mee goreng tu nampak sedapppppppppppppppp sangat...!!!
yummeh :)

erienz said...

mmg sedap, tp pert dah kenyang...naik muak aku mkn...sbb bnyk telur...

Citarasa Rinduan said...

erin--
tu dia..rezekimu..
mmg muka kamu muka rezeki..so..lepas nie..kalau kita bersua..ayu belanjer erin dan family yer.

Yan said...

Wahhhh sedondon baju..

Nieza said...

Salam, tq singgah my blog...saya follow juga..:)

erienz said...

Citarasa Rinduan:Alhamdulilah rezeki lagi...murah rezeki ayu nnti....

erienz said...

kak yan: baju utk biro wanita...

erienz said...

Nieza: 10q singgah sini, dtg lagi yer...