SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

uNTuK aKuKaH

aku sangat teruja...maklumlah...jumaat depan...
nak menginjak setahun lagi usiaku...
tua dah aku rupanye....tp benda dibwh ni untuk aku kah...




sangt syiok...Nokia E71...



tapi...






bukan utuk aku....tp myhubby punya...
huhuhu....sangt jeles tau...myhub dapat tukar hp....
tp sebnarnye mmg patut tukar pun...
call je turz off...nazak tul hp tu...
tp masih ok sebnarnye...baterije dah kembung...
nak beli bateri baru blh sngt...
sianlak...dah lama sngt myyhub pakai hp tu N95 kalau x silap aku...
malas nak search....bateri makin kurang ni....
dah 6 tahun rasanye...mmg cermat myhubby ni...
aku dah berapa kali tukar....hilang rosak
hilang rosak...2 je masalah aku...hehehe...



e71...walaupun keluarab dh lama sikit...
tp ok...aku berkenan sangt....
aku mmg x pernah beli jenis macam ni...
sll slideje...tu cpt rosak....huhuhu....



bufday syg nnti... beli hp ye yang....winksss....
mcmlah dapat....


6 comments:

::Mamalyna:: said...

ada kawan pakai phone nie, memang best!

ILA HAFIZ said...

happy befday to yr hubby,,


salam kenalan.. thanx ke blog ila :)

erienz said...

mamalyna: tulh kak...ingt nak tukar gak, tp pikir hp masih elok, membazirje rasa....

erienz said...

ila hafiz: bkan bufday hubby dear, bufday rin Jumaat ni, tu yg ingt utk diri sendiri hp tu...hehehe

adianiez AIDA said...

sapu sapu la manja skit hubby tu kat bahu dia. sure dpt punyer hadiah yg dipohon hi hi hi....

Citarasa Rinduan said...

handphone E71 nie dah lama ayu gunakan 4 tahun dari awal tahun 2007...sangat puas hati...