SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

HaRi PeRTaMa nk Gi KeJe

Assalammualaikum....ikutkan hati mmg aku nak tulis entry kat opisje....maklumlah hari ni, staf ramai yg cuti....hantar anak memasing...aku mcm biasalah...schedule tetap spt biasa...tidak tergesa2 pun...yang pasti bangun b4 6.30pg....lagi satu aku punya hp skrang...memori nye jadik headen, x leh bukak...kena buat  laptop kat umah....aduh cukup mngada2...entry aku wajib penuh gambr kan...x best x de gambar....


muka  first  new year 2011 gi keje,
 mata merah sebelah...hehehe...



bangun pepagi dah dgar bas sekolah lalu...windu sungguh...dah lama kan x dgr bas sekolah lalu...kenkadang dgr suara budak2 ni dalam bas...kat kawasn umah aku ni ramai budak cina...jadik mmg kuat bebudak cina berbual....lain budak melayu...sopanje...hehehe...




aku gi keje mcm biasalah 7.15 minit....paling lewat pun 7.30...tetap sampai sblm merah....hari ni awal sikit sbb nak isi minyak...sekali sampai kat Taman Daya dekat ngan JPJ...huhuhu...jem...tinggal nak beli rotije....hahaha...ni sbb mak bapak memasing hntar anak...mklumlah di awal persekolahan...



penuhkan kete kiri kanan...kalau aku ada anak pun...awal2 pagi aku dah gerak ke sekolah...malumlah mak budak yg xcited nak hantar anak2 ke sekolah...mcm2 ragam aku tgk....ada ayah hantar sekerat jalan je...lps tu balik..tu mst yag dah besar...yang awal darjah satu...kenalah teman sampai ke kelas...supaya biasa ngan suasana persekolaha...


penuh kiri kanan kete......






8 comments:

Yan said...

Akak suka sangat tahun ni. Hantara anak tak jauh dah. Just 10 minutes dah sampai.. Kalau tak 20 minutes baru sampai.

Adinda Amy Sensei said...

hai erin....trimas sudi singgah....selamat tahun baru...

erienz said...

kak Yan: baguz tu kak, jimat masa....

erienz said...

adinda amy sensei: 10q singgah sini....jemput sll datang yer...

hans said...

hai erienz.. jenguk2 blog erienz pulak :)

NM02 said...

muker awak cam budak sekolah ar... cumelll

erienz said...

Hans: 10q jenguk sini...sll singgah yer ke blog rin...

erienz said...

NM02: ala malunye kite...dah tua dah....