SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Betul2 buat diriku ngantukzzzz.........

Assalammualaikum...jam dah mnunjukkan kul 9.40mlm...aku tahan je mata ni...lps isyak td jengah blog kenkawan...ikut hati aku nak masuk tido dh...maklumlah cuti Sabtu Ahad dihbskan masa untuk tido je...rasanya sepanjang cuti Sabtu Ahad...lps mkan, tgk tv, lps tu tv tgk aku...tidojelh kejenya...jadik supaya kembali normal balik...aku pastikan aku tidak terlebih tido...jdk aku kena tahan mata...malam ni aku kena tunggu hubby balik...

nilah aku, lom ada rezeki utk menimang cahaya mata...tu kejenya x bnyk...ulit novel, tv, dan paling best best berblogging...hehehe....kalau orang lain memalam ni, gosok baju, ngajar anak, tgk keje sekolah anak, mcm2 lah...aku masih relaksje...mana badan x mengembang, agaknye kalau aku ada anak leh kuruske....huhuhu....


Petang tadi aku masak megi...lapar lak rasanye...tp tulah bila makan sesorang..x seronk lak...x hbs pun aku makan...aku makan megilah yg buat aku mengantukz sangt....mcm kena dadah giteu...eh pernah rasake? oh tidak!!!!!!!jauhilah dadah.....




Goreng nuget yang dah lama...adalah 8 ketul...
makan 2 ketul...nnti myhub balik leh hbskan...



kopi red guara...ni yg memaintainkan aku...
kalau x sah2 lah mmg badan aku senang naikkan...
dahlah jaarang senam....jadik aku mkn byk...
tetap maintain...




ni sebnrnye x de kene mengena...nk citer...aku gosok tudung ni...
sekali hangus...tp aku pakaije...
ni baru kali ke2 aku pakai...huhuhu.....


4 comments:

ibuayu said...

maggi pun sodap

Yan said...

INSYALLAH one day bakal jd ibu.. Tau lah cam ne punya bz..hee

Ilhamny.com said...

maggi jugak mknan paling best dlm dunia sbnrnya..hehehe

adianiez AIDA said...

rin, aida ni hah tak kurus pun meskipun 24 jam kena dera dek dara berdua! mana tak nyer, tiap mlm bagi dorang makan, tak abis, aida gak kena abis kan hu hu hu!