SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

OtaK-OtaK


aku dan myhubby susah sikit nak cuba Restoran baru...
kalau dah muak sngt barulah cari yang lain...
itupun susah nak memenuhi selera....hehehe..
selalu aku makan kat Restoran TomYam Hasmidi...
dekat ngan umah aku...myhubby pun x leh lama....
nanti nak keje lagi...tu yg mesti cari yang dekat2 ngan umah.....




kat Restoran ni mesti akan bagi otak-otak....
suka sangt tau...sekeping ni RM 0.50


kalau kat angsana ada yang otak2 udang...
tu pun sedap...10 batang RM 5....
dah lama lak x makan kat food court angsana tu....



12 comments:

MAMASYAZA said...

sedapnya nengok otak2 tu, mestisedapkan

Yatie said...

Salam Erienz,
Akak mmng peminat setia otak2...suka sangat....tiap2 ari mkn pun takpe....ekekekee..

Sari Yusa Ibrahim said...

Erienz, akak kalu beli otak2 suka beli kat kilang dia. Beli 50pc terus bakar sndiri, leh mkn puas2.. hehe.

CP akak belum pulih 100% tapi taklimat CEO insyaALLAH, kita jumpa nanti di sana... di sana... di sana...!!!

Faizaharis2 said...

haiii... salam kenalan.... cantek bloggg neh... nampak suwettt cam tuannyer hihihi... ai dh follow u keh...

CuTeMiUt78 said...

wah... makan otak2... mirul skee mkn otak2 ni

Citarasa Rinduan said...

jom kita jumpa di angsana...
jumaat ayu nak turun kesana...kita pekena mee rebus..heheheh

erienz said...

mamasyaza:sedap sngt otak2...smpai ngidam2 kalau dh lama x makan..

erienz said...

Kak Yatie: akak sama ngan kite...sbb kite orang Johor kot..otak2 ni asal Johorkan...

erienz said...

kak Sariyusa: dulu kite beli kat kilang kempas tu... sll bawak balik kampung...kalau buat sendiri mmg x pandai lah nk bakar...sbnrnya malas yg lbh...tinggal ber2 baik makan kat luar je...

ok kak...rojer nanti, kat amanat tahun baru CEO...

erienz said...

Faizaharis2: tq singgah sini...jgn puji lbh, nnti tuannye bertmbah kembang...dah lah mmg kembang sentiasa...

erienz said...

cutemiut78: kan betul; orang Johor mmg suka makan otak2 kan...sampai ke anak2 pun suka...hehehe...

erienz said...

citarasarinduan: lah yerke nak turun sini, rin insyaallah mmg ada kat angsana ngedate ngan adik2 dan kakak2 rin...nnti kite rojer yer...