SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

Pisau aku tertinggal.....adoi camna nak masak....

Assalammualaikum...
aku dah ada kat JB....
huish lama betul x BW....
whindu rasanye, tp kl dah duk kampung x terasa pun...
sbb dh jumpa famili...berborakjelah...


ptg tadi ingtkan nak goreng sukun...
mak aku yg bagi....sbb dia tau myhubby suka sukun...





nmpak x pisau kat atas....
aku bawak pisau ni balik kampung....
maklumlahlah dah lama pisau aku ni x berasah...
dah 1/2 taun rasanye...
kalau x berasah setahun pun masih tajam...
maklumlah aku ni kan rajin memasak...hehehe...


sekali tgk dalam beg x de...
adoi hi tertinggal dalam bilik kat kotak...
camna boleh lupa ni....
selalunya myhubby cek semua, hari ni dia x ceklah....
jadik cmnalah aku nak kupas sukun ni...
esk kena beli pisaulah...
ptg tadi masak jemput2 je...
nasib baik ada pisau bbuah...
boleh lah hiris bawang....







4 comments:

Citarasa Rinduan said...

erin

jauh tu nak patah balik ke kampung...
abis beli baru yer????

abah dan mak haqq said...

pakai gigi je la aunty erin..
hiks.. :P

erienz said...

Citarasa Rinduan: Tunggulah bulan depan balik kg. nmpknye mcm tulah, kena beli pisau baru....huhuhu

erienz said...

abahdanmakhaqq: pakai gigi, beli makan kat luar je yer, x yah masak...hehehe...