SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

100+ vs WaFeR

lapar seh...ingtkan tghari ni nak keluar ngan myhub...
tp myhub ada urusan keje lak...
lepas tido2 ayam waktu rehat...
mulalh perut mintak diisi...
padahal pagi tadi aku dah makan nasil lemak + ayam lg....
x kenyang jgk...perut apa lah ko ni erin...
tgk badan akulah kan....
yang kecik kurus kedengking pun blh makan lagi bnyk dari aku...
apatah lagi akukan...yang mmg sedia gebuzzzz......
Wafer milo...mmg mublessss....
aku mkn 2 bungkus...
eh mcm x cukp je...nak beli lagilah...




minum ngan 100 plus...
mmg tambah tenaga aku...
mcmlah aku kehilangan tenagakan...
yang pasti tima kasih lah pada kelab Biro Wanita HQ Club
kalau x de koorg menyediakan jualan ni...
tentu sekarang aku tgh menapak ke petronas...
dahlah sngt malas nak ke sana...x sanggup woi....panas....

No comments: