SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

x sihat

alhamdulilah hari ni dah kurang sikit...walaupun tekak aku mcm rasa nak muntah...aku mengalami sakit perut yang menyucuk2 dah muntah2 dan cirit birit...mkan dan minum skit pasti akan muntah... mmg sakit woi...dah x de benda dalam badan aku....minum air pun muntah.... mesti koorang pikir aku prenen kan? x denye....selagi aku x cek apa masalhku...selagi tulah aku x prgnen....huhuhu... Maybe hari Khamis aku makan banyak agaknye...terlebih dan x sepatutnye aku makan...kul 3lbh pagi Jumaat aku dah bangun...tekak loya..pert sakit dan hendak membuang....aku gigih bangun ke toilet...dan buang segala bagai apa yang aku makan ptg Khamis...semua keluar...sapu2 minyak, golek2 tido.....bila tersedar nak gi keje...terus badan rasa lemah, pert sakit...muntah lagi.....mmg x larat...rasa x nak gi keje je....tp gaghkan diri gi opis....ingtkan dah ok...sampai opis...pert memulas...nak muntah...berapa kali aku ke toilet...pagi Jumaat tu aku x gi ngaji pun...x larat ye.....aku baring kat tmpat aku...kul 9 lbh aku msg husben ckp aku dah x lart...sakit pert yang menyucuk2...kalau dah hbs ngaji hantar aku ke klinik....nsib baik hbs cpt....trus bawak aku ke klinik...jumpa dr...biasalah dr ckp jgn makan yg berminyak, benda yang bersusu....pokpek3...aku iakan aje...thaks dr....dapat mc....tu yang paling best......

2 comments:

.::WaNiE::. said...

get well soon

erienz said...
This comment has been removed by the author.