SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Saje2 Cuti

hari Khamis hari tu aku cuti....aku jugak paksa myhub bercuti gak...
nanti x bermakna aku cuti sorangje....betul x...he3..
rasanye dah lama aku x ambik cuti....
nanti cuti tahun aku burn gituje....
sementara bos aku gi kursus...bolehlah aku bercuti...
kalau bos ada susah nak cuti...kena infrm awal2...
kena bagi tau jadual dia...

so....cuti yang penuh bermakna ni....

aku jenjalan kat tempat biasa jelah....

Johor ni x de tempat yang menarik sangt....
makan tengahari kat Singgah Selalu Danga Bay.....
Lepas tu ke Holiday Plaza...gi Parkson....
aku ada berkenan kasut dan beg tangan...cantik tu...
tp pikirkan adik aku nak kawin...x jadiklah....
bulan ni pun aku balik hujung bulan nanti....
kalau x awal bulan aku dah balik....
rindu kat adik aku Taza....
lepas tu ke The Zon...
myhub nak cari kasut yang berkenan di hati sesangt....
tapi x de jugak....





last sekali ke Jusco Bukit Indah.....
x de beli apa2 pun....
cuma beli asam, jeruk letak sambal kicap....
malamnye aku pening....perut sakit...mntah2
x tau kenapa...agaknye aku makan asam ngan air coke agaknye...
serius mmg aku dah x nk beli lagi....
serik oi...aku telan 2 bijik active fast....




No comments: