SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

HuJaN LeBaT


Kat JB mmg musim hujan agaknye....
masa nak bertolak cuaca sngt baik...
bila dah kat hiway....hujan selebat2nye....
sampai x nmpk jalan...takut oi....mmg x nmpk....
sampai Batu Phat hujan dah reda sikit....oklah...
cuaca mendungjelah....dah keluar tol tangkak pun x hujan lagi...
bila dah masuk kampung aku Jelai....
x sampai berpa minit nak sampai umah....
hujan lebat....sampai kena duk dalam kete....x leh keluar.....
malam aku sampai jiran tetangga sedang masak rendang...
mak dah mula risau...camna nak masak rendang ni....
hujan lebat....lps tu karen pun x de...
kul 12 brulh letrik ada blk.....
Hujan2 lapar...makan sambal udang, ayam masak kicap dan
telur goreng...











3 comments:

.::WaNiE::. said...

kadang2 leceh bila hujan, ada orang xsuka sbb tergendala kerja

tp saya amat bersyukur bila hujan sbb tengok la sini panas sgt. selalu pikir takut air kat empangan surut la ape la :)

~H @ N i ~ said...

Erin orang Tangkak ke??
wah sekampung la kita..

emm sekarang musim ujan agak nya,last saturday ujan lebat sampai banjir jalan skudai menghala ke perling tuh..tambah kete banyak nk g Jom Heboh jem la jadi nya~

erienz said...

wanie: kadang2 bgus mmg hujan...cuaca pun sejuk je...tp kalau nk buat majlis agak menyusahkan..nk masak susah...lecak lagi...huhuhu...


hani: x lah...rin org Jelai, Gemas...tp asal Johorlah...atok pun duk sungai mati...dekat je ngan tangkak tu...

tulah...kl hujan2 ni mmg semua jalan jem...nak gi mana2 pun susah...