SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

MeRiMaSkAn

Walaupun bos aku x de...
tapi hari ni, hari yag sngt merimaskan aku.....
ko tgk wajah aku kat bawah ni....
macam x de benda je kan...
putihje...hakikatnye kulit aku bukan putih pun....
krim dan bedak buat aku jdk putih.....tangan gelap....
hahahah.....
skrang aku mengalami penglupasan...
sangtlah pedih....kulit rasa tegang...
huhuhu x tau nak ckp camna....
terukkan....
dah 2 hari aku pakai night krim ni...
mmg sebenarnye aku rasa mcm x sesuai je pakai
krim ni....tp x taulah...aku pakai jgk.....

day krim Vannesse
mmg sesuai ngan aku....





aku kena bawaklah pelembab....
memandangkan kulit dah jadik kering.....




p/s: ada sesiapa boleh beri cadangan x...
krim apa yang suai lak.....
skrang ni aku ada cuba pakai pencuci OLAY...
tp x taulah ok ke x....tp mcm kulit aku jadik x sekata...
mcm ada bintik2...tu yang aku pakai night krim Vannessa...
bagi buang kulit mati...tp x tahan piling nye amat teruk...
menyeksakan aku....krim OLAY tu sesuai x?...



2 comments:

puterikurekure said...

yang, ibu kite pakai krim olay tu. alhamdulillah, kulit tak sekata dia tu jadi ok sket.

cubalah ye.

erienz said...

olay ada bnyk jenis yg mana satu kak?