SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

MeRiMaSkAn

Walaupun bos aku x de...
tapi hari ni, hari yag sngt merimaskan aku.....
ko tgk wajah aku kat bawah ni....
macam x de benda je kan...
putihje...hakikatnye kulit aku bukan putih pun....
krim dan bedak buat aku jdk putih.....tangan gelap....
hahahah.....
skrang aku mengalami penglupasan...
sangtlah pedih....kulit rasa tegang...
huhuhu x tau nak ckp camna....
terukkan....
dah 2 hari aku pakai night krim ni...
mmg sebenarnye aku rasa mcm x sesuai je pakai
krim ni....tp x taulah...aku pakai jgk.....

day krim Vannesse
mmg sesuai ngan aku....





aku kena bawaklah pelembab....
memandangkan kulit dah jadik kering.....




p/s: ada sesiapa boleh beri cadangan x...
krim apa yang suai lak.....
skrang ni aku ada cuba pakai pencuci OLAY...
tp x taulah ok ke x....tp mcm kulit aku jadik x sekata...
mcm ada bintik2...tu yang aku pakai night krim Vannessa...
bagi buang kulit mati...tp x tahan piling nye amat teruk...
menyeksakan aku....krim OLAY tu sesuai x?...



2 comments:

Intan and The Boys said...

yang, ibu kite pakai krim olay tu. alhamdulillah, kulit tak sekata dia tu jadi ok sket.

cubalah ye.

erienz said...

olay ada bnyk jenis yg mana satu kak?