SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Tuesday

Nak tag kooranglah....boleh x????


kali ni aku nak suruh koorng join aku punya tag....


x kira koorng nak atau x nak...


kena join gak...hehehehe....



ko orang tgk tv x? rancangan Fuhhh....



kan diorang selalu terjah beg artiskan....



sekarang aku nak terjah koorang punya beg lak...



aku nak tau apa yang ada dalam beg tangan koorang....



lpes tu koorng taglah kawan2 koorang....



aku x delah meltakkan sebarang syarat...



suka hati koorang lah...kan koorang pnya blog....



betul x?....




terjah beg sendiri dulu....





beg kecik....dah tentu barang kat dlm sikit...

huhhhh....selamat....








mesti ada purse....jenama gucci...

tp bukan ori ha3...

2 buah hp...samsung dan red hp sony ericsson










kunci umah...tisu dan pendrive utk hp SE aku...








pelembap... dan pencuci tangan...

minyak wangi avon....

3 jenis ubat pening kepala, sakit perut...

tulah yang sakit wajib hadir tiap2 bulan...








day cream, lipstik 3 jenis dan bedak compact...



tu jelah yang dalam beg aku....

bukannye banyak barang pun...

kalau dulu aku mmg suka bawak beg besar2

skrng ni dah malas....berat aku nak bawak je....

apa x nye dalam beg tu ada mcm2 beg kecik lagi....



sekarang aku nak tag orang2 ni















kak anor
kak liza



3 comments:

.::WaNiE::. said...

eiii banyaknye brangg

hahahaha

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam, Ya Allah... kena tag pulak... hik2

isk, beg jer kecik.. brg byk tu... bahu erienz lekuk nanti... isk....

erienz said...

salam...ala jawablah kak...nak tau gak apa yang ada dalam beg akak....bolehye...ha3