SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Saturday

Sendiri bikin tau....

Pagi ni aku sarapan karipap jelah....
tapi inti kurang sedap aku buat...
maklumlah aku ni jarang masak....
lagi satu aku ni jenis x reti rasa garam...
selalunye aku masak lauk tawarje..
lepas tu makan ngan kicap...sedap...
aku pandai gak buat kalau x de pencetakni...
cantik x....bolehlah kan...





siap dah...buat sikit jelah....
yang ni buat pakai pencetak ye....
nak makan baru uli tepung....






laparnye.....kalau pakai pencetak...
cpt je pecah karipap aku ni...
nak kelim pakai tangan mmg malas...
mmg aku dasar pemalas skrang...




dah siap.....mkan ngan air red guara
aku makan sorangje...sambil post entry nilah...
myhub mcm biasalah...tidoje...





sesuai untuk aku yang gemuk ni...
kurang sikit makan...
bila minum je air ni....trus kenyang....
jadik ambik 3 biji je karipap....





No comments: