SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Majlis Pertunangan



Assalammualaikum....
Baru hari ni berkesempatan mengpostkan etry2 baru...
So..aku nk postkan gambar2 majlis pertunangan adik aku ni...
Majlis pertunangan ni adalah majlis adik aku no.2....
Bertunang pada 24/4/2010 sama ngan besday myhub...
Tunangnye orang kampung Jelai jgk...dekat je...
Naik motor tukar gear 4 pun x sempat... dekat sngt umah tunagnye...ha3
Aku nak ucapkan adikku supaya tabah dalam tempoh pertunangan ni...
dan berbahagia hingga ke jinjang pelamin dan hingga ke akhir hayat...



bakal mak mentua adik menyarungkan cincin...



yang ni lak mak saudara tunang adik aku kot....


 

dah jadik tunangan adik aku ni...
lupa lak nak bagitau adik aku ni umur 24 tahun...
nama adik aku Mazia Nazuha....
tunangnye pulak nama Mohd Dzulhaizi...
ni pun siap msg adik nak tau nama...
aku tau panggil Jem je...



Ramai gak yg hadir belah lelaki...
penuhlah umah aku....


















sama x...mana nak sama....aku x solek...
berpeluh2 lagi...nasib baik x hujan
alhamdulilah...





bergambar bersama tunang...




wang hantaran dah bagi separuh...











bergambar bersama mak mentua masing2...







adik beradik belah lelaki





bersama family....














sepadan...bagai pinang dibelah 2....






4 comments:

.::WaNiE::. said...

meriahnye bertunang pun ada pelamin ;)

♥ciK-t0ge ♥ said...

tahNiah kepaDa adik aNDa

;)

Mr Kamikaze said...

semoga adik anda berbahagia dgn pasangannya....

erienz said...

wanie: org felda mmg mcm ni kl kenduri...

cik toge: tima kcih

mr.kamikaza: tima kacih jgk....nanti sy sampaikan kat dia