SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

Lunch Semalam

Walaupun peristiwa berlaku semalam...baru hari ni aku nak postkan
maklumlah bila malam td semangat berkobar2 nak buat
internet pulak yang masalah....slow sesangt....
seperti biasalah...sekarang ni bila waktu lunch je..
aku mst ajak myhub keluar...
kdang2 x lapar pun...tapi sajeje....
nak jumpa myhub...rindu...
nak termuntak kalau orang baca...wek..
aku ke festive street mall kat danga...
ke kopitiam....lepas tu cuci2 mata tgk tudung...
cantik2 tudung kat sini, murah gak dari kat Kipmart....
ni kalau orang Johor taulah ye...
myhub oder mee goreng mamak...
sampai nak muntah habskan makan mee ni...
sbb masih kenyang...




aku kalau kenyang,
roti bakarlah aku oder....


sedap, rangup, kaya banyak...



myhub masih menunggu mee goreng mamaknye...




No comments: