SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Nak tgk cite ni....


Hujung minggu ni biasalah....keluar jln2..
selalunye aku jalan2 hari Sabtu....

disebbkan hari Sabtu malas nak keluar.....so hari ni...

ingt nak tgk cite....Cinta Semerah Stilleto....

so aku dan myhub gilah Leasure Mall, dalam kul 12 sampai....
tgk waktu tayangan paling hampir kul 2.20....

x jadiklah tgk kat sini....lps tu decide ke Jusco Tebrau lak....






Leasure Mall, Taman Pelangi....






see punyalah ramai....
dah nak sampai kat eskalator...




aku ni kalau dah ramai2 mmg malas lah nak beratur....

jalan2 lah dulu....kan dah kurang org baru gi beli...




ada pameran MAC.....aku kalau aku bnyk wang mmg

dah lama aku pakai makeup ni.....mst cantikkan....

sekarng muka aku mengalami piling yang teruk....

panas dan pedih.....x leh pakai bedak ni....

dah macam udang kena bakar






tuan tanah bersama suami tercinta....

nilah pengarang jantung....weik....nak muntah baca....

x pelah...orng yang x de anak mcm akulah...

mmg sentiasa manja ngan suami....






p/s: adakah aku berjaya tgk cinta Semerah Stilleto...


kite tunggu entry yang berikutnye...




No comments: