SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

BeSdAy BoY- part 2

Kali ni besday syg aku belanja makan je....
hbs tu aku tanya nak apa...dia ckp x tau nak apa....
nk aku beli selipar mahal pun x nak...
x lah mahal mana pun...sesuailah ngan ekonomi aku kan...
nk beli selipar nike aku rasa mcm x berbaloi...
mahal sbb jenama...
baik beli selipar jenama Justinke...Dr. Cardinke...
puas hati...bwah bajet aku kan....ha3
aku msih memikirkan nak bagi apa...
susah betullah hadiah utk lelaki ni...



Lepas berkaroeka aku ke angsana lak...
rasa haus....sbb tekak dah kering 2 jam nyanyi...
so gilah Gloria Jeans Coffie...



muka boring...tunggu air x sampai2..
tekak dahlah kering ni...




ni je yang mampu syang...
lagipun gaji x dapat lagi time ni...
oder large RM14.50....




cheese cake blueberry....
agak keras....sedap lagi kat secret recipe
harga RM9...





sayng dah kehausan...






mcm biasalah....novel dah hbs...
novellis yang sangt aku suka
Ramlee Awang Mushid....




 
p/s: Selamat hari lahir sayang...
semoga sayang tabah menghadapi segala dugaan yang datang...
dan semoga memberi kesihatan yang baik
dan rezeki yang melimpah luah...dan semoga kasih dan cinta sayang
kepada Rin bertambah2....Rin Sayang Abang....


No comments: