SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

aKhIrNyA...............

Akhirnya.....
dapat jugak aku makan nasi ayam penyek....
dh beberapa hari teringin nak makan...
masa sakit pun dah teringt2...tapi x leh...
x selerakan...ni dah sihat mulalah...
seleranye dah mcm2...semua nak di makan....
so..today...aku ajak myhub ke Angsana....
sanggup x sarapan tau....minum air je tadi....
takut kenyang tghari nanti....





aku dan myhub...makan kat medan selera
kat bawah Angsana tu...sapa orang JB taulah kan...
dahlah panas....x pelah kerana nasi ayam penyek...
ku sanggup berpanas....





cuaca panas ni kena mintak air 2
tebu dan sirap limau...





nasi ayam sambal...myhub punya..
ni aku dah makan...mmg sedap....tp nasi lak sikit...




nilah yang ditunggu2....
nasi ayam penyek...





pedas...minum air dulu....





nasi putih, sambal, tauhu dan tempe..
aku kan jawa....yeke? sambal nangis makan...
pedas...




ayam goreng yg dipenyekkan...
kobis, timun dan kacang panjang...
ada tempat letak ulam raja....lagi sedap....





jemput makan....




myhub....licin....lapar ye...td x sarapan...




ni tunjuk sedapke atau fail...
sedap nasi aym penyek ni....tp ada lagi sedap...
kat Restoran ZZ nak gi jauh...x koser hai....
hbskan duit minyk...dah kering ni....huhuhu...




gambar tuan blog yang dah mula membulat...
asyik makan je....ha3....




No comments: