SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Wednesday

oh salad di A&W....

Hari ni jugak aku ajak myhub ke Jusco Bukit Indah...
saje je jenjalan...cari2 makan.....pusing2 jusco...
tapi silap lak pilih hari....esk Jusco Card...
tp bagus gak aku x pegi esk....lagi byk aku belanja...
tadi pun dah rembat blous...huhuhu...
leps pusing2....singgah A&W lak...
ni aku nak cite...adake patut dia x bagi aku salad...
dahlah aku mintak set....hargA rm8.50 ada air, burger dan salad....
ni kisahnye...mcm biasalah cashier tu bagi air dulu,
curly fries, coney dog, burger dan salad hantar kemudian....
aku dan myhub carilh tempat yg strategik...
biasalah gedik2 dulu bergambar...sambil makan apa yang ada
last2 dia hantr burger, fries dan hotdogje....salad x de....
aik mmg x masuk pakej ke...myhub panggil budak kat situ...
budak tu mcm blur je...mcm x tau...aku dan myhub dah ckp msk pakejkn???...
dia ckp x masuk...myhub mulalah...muka dah x puas hati...
lepas makan nanti...nk gi tanya....
aku gi kaunter tgk...mmg betul pun...
masuk pakej...rasa geram je....
myhub tanya budak casher tu...
dia tanya aku ke orang yang oder kali kedua....
x lah kiteorang oder pertama....lom dapat pun....
dia tanya lagi bukan yang kali keduake....
myhub nak ckpje...x pelah dik...kalau mmg x de...
last2 dia bagi jugak...
tapi jgn buat kat pelanggan lain....
tapi x sampai hatikan...sbb dia dah mintak maaf...
disebalik air A&W flout...




myhub mmg pantang nmpl aiskrim....
mmg suka sngt....





senyumanku yang dahaga air...ha3



p/s: gambar makanan lain x de.....
blh lupa bila dah ngup separuh....
baru teringt lupa nak snap....






No comments: