SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Thursday

Perancangan cuti yg x menjadi...

Huhuhu....rasa nak nangis pun ada....
sepatutnye..cuti panjang ni...aku dan rancang ngan myhub
nak ke Melaka dan PD...
tapi x menjadi....sbb kena hantar atok balik ke Kota Tinggi...
so..hari Isnin dah balik JB....esk nye aku jalan2 jelah
kat Bandar JB...jadiklah...asal bersama ngan myhubby...


gambar tuan blog mesti ada..



Kul 10 keluar umah....bayar segala hutang
cari sarpan....nak cari kedai biasa...
mesti dah masak lauk tghari agaknye...
so aku cadangkan kat myhub gi Pasir Gudang....
Singgah Todays...selama aku duk JB first time aku ke todays...
nmpk marrybrwn apa lagi...makan kat situ jelah....


 

oder nasi lemak dan nasi goreng super hot...
menu baru dari mrrybrwn...


bersama suami ku yang tercinta...



aku nak promote gambar mawi...ha3


No comments: