SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Monday

konon2je...

wah mmg aku dalam keadaan boring....
lps menerjah blog2 koorng....
aku baca novel lak....
aku mmg dah tau bos x de hari ni...
dan aku dh stanby bawak novel,
incase aku dah boring melayari internt.....

bajekje...nak tangkap gamabr mcm tu....
aku mmg x sesuai nak buat muka mcm mak si haqq...
jangn marah ye...so funny kalau ko buat aksi mcm tu....
akak suka...





konon2 tgh menelaah...
tp baru sekaret je baca...ada je yang kacau...
x pe...urusan keje kena diutamakan...



ni baru erin....ayu je kan...
tagk muka aku...x nampak pun kesan pengelupasan...
aku kl brgambar mmg fotogenik...ha3..
masuk bakul angkat sendiri lak aku ni....
sekarang aku tgh baca karya dari Aisya Sofea...
kat umah tinggal sebuah novel je yang aku lom hbs baca...
nmpaknye bulan dpn dah kena stanby duit untuk beli novel baru...
duit lagi....huhuhu...



No comments: