SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Sunday

Besday Boy part 1

Jalan2 laparlak...
Rasanye semua restoran penuh....
so sempena bulan ini adalah bulan besday laki aku....
24 April ni...
aku belanja lah makn Secret Recepi....
bulan ni aku x beli apa2 pun utuk diriku....
kalau x....baju, beg tangan,kasut...mesti aku beli....
ha3....tu semua nafsu.....skrang dah taubat....
beli bila perlu, yelah tu erin.....


myhub yang sangt gumbira.....





si isteri yang belanja...




ni gambar perhiasan.....
dan kerana nafsu....aku pun pilih kek
-
-
-
-


yang nilah pilihan aku.....
ice chclt with ais krim...sayang punya...
lemon tea aku nyelah......

myhub oder black pepper chicken....

mintak sikit.....mcm sedapje....

oklah....blck peppernye pekat....

aku lak....spgeti meetball......





myhub muka happy....
coz aku yang belanja ye.....
ni lom belanja masa besday....
nasib baik 24/4 kenduri kat umah aku....
makan kat umah family aku jelah....ha3....



licin.....x rugi belanja laki aku,
aku punya pun dia habiskan....
lps tu mulalah mengeluh pert buncit.....
x pe yang pasti istrimu tetap syg.....





p/s: bila dah kekenyangan
mulalah mals nak tgk wayang....
last balik umah lagi bagus....
TIDO....ZZZZZZZZZZZ.........



2 comments:

sonata anak kancil said...

happy birthday to your hubby....wish dulu..kang terlepas pulak....semoga sentiasa ceria...

erienz said...

tima kacih...myhub dah baca dulu...dia ucapkan tima kacih jugak..