SaYaNg KaMu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Klik....klik....

Friday

aWard dari comel


award ni ambik kat blog kak zaidah...yang mmg blogger yang paling aktif di KPYPJ...ha3...kali ni kak zai pulak yang buat award... tp ada tugasan lak...boleh camtu...hish3... tp yang pasti award ni mmg comel...i like....he3... aku nak kongsi gak award ni kat yang lain2 ambik ye tpi jangan lupa buat pantun pembayang je....ok nilah pembayang pantun dari bun & butter

Pergi ke Desaru bersama A.R tompel
Singgah sebentar membeli cake
Memang aku rasa blog aku comel
kenapa koorang jeleske?


tu dia pembayangnye blhlahkan...aku ni bukan lah pandai dlam dunia mengarang pantun ni.... ni pun siap bukak kamus nak cari belakangnye sama ke x...ha3...ok ye kak zai blh terima x pantun aku ni... kalau x terima aku jumpa ko kat punch card...aku pancit tayar kereta ko...ha3..nakalnye aku..x denyelah aku nak buat kan...aku kan baik...ok sekrang aku nak kongsi award ni kat....

makhaqq
kak intan (princess kura-kura)
kak ayu (hadif hadifah)
kak Sariyusa
Kak Ezreen
Kak Norwati
Sheranadiaz
Kak Attyfir
Wanie


No comments: